středa 17. dubna 2013

mé návrhy

Pořád ladím focení mých outfitů. Ale nevzdávám se a vím, že jednou přijde i to. A zatím si vymýšlím outfity na polyvore.com. A tady je pár z mých nápadů.

má oblíbená kombinace na chladné jaro

Grease?!

spring inspiration

spring inspiration II.

soutěžní outfit vans

5 komentářů:

  1. Outfity na polyvore mě taky baví, ale snažím se vyvarovat podobných časožroutů, radši jdu na chvíli ven, ale když je hnusně? Ráda si taky tvořím a skládám.

    OdpovědětVymazat
  2. skvelý blog :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná inspirace. Foto č. 3 si dám zarámovat a oslavím takhle oblečená léto...tedy až přijde ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji komentáře. Už jsem netvořila dlouho a tohle mi napovídá, že bych se svému blogu měla zase začít trochu věnovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se moc líbí ten předposlední outfit. Ten mě baví! Zrovna si chci pořídit nějakou takovouto džínovou bundu, tak se alespoň můžu inspirovat. ;-) Mějte se krásně. Ev.

    OdpovědětVymazat