středa 3. října 2012

3.10.2012 - když se daří....

Ráno jsem se vzbudila a při pohledu nad sebe do okna na mě doslova zářily hvězdy z ještě tmavého nebe. Nikdy dřív jsem si toho nevšimla. Možná proto, že přes neumytá okna nešlo vidět nic než mlhu ( to už je minulostí :-) ) a žaluzie nejsou ve své obvyklé poloze "vše schovám", ale vytažené nohoru. Bylo to fakt krásné, že i to vstávání bylo o něco méně nepříjemné než vždycky. Dnes měla ta obloha prostě velké kouzlo. Zachytit se mi to dost dobře nepovedlo, ale já byla naladěná na nový den báječně.




Obrázek není nic moc, ale tak aspoň pro představu

Ale už při cestě do práce mě ta výborná nálada opouští. Po několika pokusech jsem prohrála boj se zipem u mé oblébené bundy. Prostě se rozhodl, že už se mu asi nechce a hotovo. Takže jsem bez bundy :-( Ani v klidu na stole mě prostě nechce poslouchat. Na výběr mám buď bundu oplakat a rychle se poohlédnout po nové. Nebo než začně velká zima se budu muset spokojit s tím, že bude rozeplá, vytáhnout teplejsí šátky a šály a začít shánět......no co, to se prostě občas stává....

Dnešek je opravdu vydařený :-))) Přemýšlím, co hledat za tím, když mám jeden kus svého oblečení na sobě naruby.....mám si něco přát, nebo si příště jen dát větší pozor co a jak si na sebe oblékám?!
Krásně nám ten dnešek pokračuje:-)))

Odpoledne se ale vydařilo. Mám výborné kamarádky a ony mají výborné děti. Takže díky, že vás mám......love ya


Žádné komentáře:

Okomentovat