sobota 23. března 2013

Česká Miss 2013

Tak jsem po dlouhé době strávila sobotní večer sledování nekrásnějších dívek Česka. Po dlouhé době jsem i někomu v TV poslala hlas. Jsem ráda že právě té, která vyhrála. Je hezká, je přirozená, mluví tak, že to má hlavu i patu. Pro mě tedy ta správná vítězka.
Krom toho, která z dívek vyhraje, mě velmi zajímaly šatičky a oblečky ostatních zúčastněných. A některé se podle mě velmi povedly.

Gabriela Kratochvílová

Beata Rajská - Beata Rajská

Ornella Muti - Blumarine

Linda Bartošová

Renata Langmannová

Tereza Chlebovská  - Lukáš Lindner
Nemůžu se rozhodnout, který outfit je pro mě ten nej. Kalhotový kostým je něco úplně jiného, pro mě velmi sexy. Jen já bych si asi vzala černé lodičky. Červené transparentní šaty jsou kouzelné. Bílá Linda Bartošová je nádherná. A Beata Rajská sama sobě oblékla krásné a úplně jiné šaty. Jen výška prsou mi trošku nesedí. Ale to se nám třicítkám říká asi snadno. A Ornella má jak krásné šaty, tak pro mě krásné vlasy. Je neskutečně šik.

A nakonec popřát Gabriele, aby neupadla v zapomnění. Poslední dobou mám trochu problém si vzpomenout na rok a naší Miss a to jsme jednu dobu měli i dvě za rok. Ale tuším, že tahle holka je opravudu tak trochu jiná a tudíž i lépe zapamatovatelná.


Žádné komentáře:

Okomentovat