úterý 26. března 2013

Jennifer Lawrence

Než jsem šla na film Hunger Games, tak jsem o této ženě nikdy neslyšela. A ani po tomto filmu jsem nevěděla, jak se jmenuje, v čem hrála a co je vlastně zač.V Hunger games si zahrála hlavní roli a podle mého názoru velmi dobře. Ale co bych ohledně jejího zevnějšku řekla, tak asi to, že je zajímavá. A to kdyby někdo řekl mně, tak příliš polichocena nejsem. Ale takový na mě zanechala prostě dojem. Normální, někdy zvláštní, zajímavá, někdy spíš nic moc.

Na MDŽ jsem šla s přáteli na film Silver Lining Playbook, u nás v překladu Terapie láskou. A tam jsem Jennifer objevila znovu. Opravdu má takový zajímavý vzhled. Ale už tím hezčím způsobem.

A při volné chvilce zkrácené čtením bulváru jsem na ní narazila znovu a znovu. Nejdřív mi nedošlo, že je to ta samá osoba. Ale při bližším pohledu........ Pobavila mě, mnoho lidí všude na světě ostatně taky. Kdo může mít tolik smůly za tak krátké období a ještě být mediálně známá, takže je 150% jistota, že to celý svět i uvidí.

No ale nakonec jsem začala bádat a její jméno zadala na pár stránek a ejhle.....Ona není jen zajímavá, a už vůbec není nic moc. Je krásná, ne tucotvě, ale tím jiným způsobem. Taková, že když jí uvidím znovu, už budu přesně vědět, kam jí zařadit.

Navíc ve svých 23 letech už má svého Oscara (za hlavní roli ve filmu Terapie láskou) a pár neskutečně velkých trapasů. Ale bere to sportovně a to je příklad pro všechny.

Hunger Games



Terapie láskou
přišlápnuté šaty - udílení cen Screen Actors Guild Award
ztracená bota a skoropád
pád na Oscarech


je krásná, ať už jsem si myslela předtím cokoliv
a šaty na Golden Globe Awards pro mě číslo 1 a na Oscarech mezi třemi nej





Tim Walker’s muse for W Magazine

Jennifer in a Vogue editorial.

Jennifer Lawrence for Vogue Italy (December 2012) photo shoot by Mark Seliger


Žádné komentáře:

Okomentovat